Forget the spork...

Discussion in 'The Watercooler' started by witzend, Nov 8, 2009.

  1. witzend

    witzend Well-Known Member

  2. Abbey

    Abbey Spork Queen

    My gosh. As a math nerd and a spork lover...that is flipping awesome.

  3. Suz

    Suz (the future) MRS. GERE

    Yeah, the knork is pretty cool.

    I have to admit that I'm partial to the splayd. It seems to be the best of all possible combinations.

  4. witzend

    witzend Well-Known Member

    The Spife ain't bad, either. Just be careful giving it to the kids with their breakfast cereal when they're in a mood.
  5. Nomad

    Nomad Guest

    I just want to know why you were at a website called "Eat me daily?"


    I too like knork...but the spork will forever be my favorite!
  6. Star*

    Star* call 911

    Okay Witz - the utensil thing? Just brilliant. I agree with Suz I think I could use that for everything but cereal. ;)

    NOMAD!!!!OMG ROFLMAO. :tongue:
  7. Abbey

    Abbey Spork Queen

    Nomad...bad girl.:tongue:

    (I was actually wondering the same thing.)
  8. witzend

    witzend Well-Known Member

    Actually, I was at a different site that had this included in all sorts of Venn diagrams, but an awful lot of them were pretty political or religious, (and quite funny) so I had to go to the source of the diagram to share it with you lest someone get offended by something else on the page.

    I figured - a page totally dedicated to junk food and how to eat it. There's no way you guys would be offended!
  9. Nomad

    Nomad Guest

    Yep...I know I really like food (which totally explains why I am constantly either trying to go on a diet, am on a diet, or have just been on a diet).
  10. Abbey

    Abbey Spork Queen

    Get the flu. Seven pounds in 4 days.

  11. Star*

    Star* call 911

    Weight loss by proxy? No thanks.......:sick:

    now if you said try to eat soup with knife......;)
  12. Nomad

    Nomad Guest

    Saw the other day you can get a patch sewn to your tongue.
    It is toooo painful to eat.
    Folks lose a lot of weight doing this....
    Take the patch off in a month.

    Recently, difficult child freaked me out soooo bad, I stopped eating for a few days.
    2 pounds....2 days.

    It's kinda like the flu.